2013. február 23., szombat

Weird Love...or something

  Egy novella féleséggel jelentkezem a mai napon. Igen, tudom.Kissé túláradóak benne az érzelmek és egy kicsit nyálas de nézzétek el nekem. Ezen a héten melankolikus hangulatban voltam és egyszer csak kipattant a tollamból az isteni szikra és megszületett ez a történet. Más mint a Hanna-Niall féle, de remélem tetszik. Ne fogjátok vissza magatokat, nyugodtan leírhatjátok a véleményeteket. :)


Szakadt a hó. Csodás pelyhekben hullott alá az égi áldás. Hideg szél kap a hajamba. Becsukom a szemem és élvezem a pillanatot. A hókristályok végig simítják az arcom, valamelyik elolvad, valamelyik tovább siklik és egy hatalmas fehér kupacban állapodik meg. A szürke felhők takaróként borítják be a várost, sőt talán az országot is. Az egyedüli szín a vakító fehér mellett a fenyők zöld tűlevelei. A tiszta csöndben hallom, ahogy ropog a hó. A hátam mögé nézek. Igen, hát persze hogy ő az, a lábai nyomot hagytak a havon.
    Sosem gondoltam volna, hogy utánam jön azok után, amit mondtam, amit ő mondott. A múltban túl sok dolog történt, még emlékezni is nehéz. Rám néz és várja a következő lépésemet. Bár emlékszem a sírással, fájdalommal és a kikényszerített boldogsággal töltött hosszú időre. A bántó szavak, amiket egymás fejéhez vágtunk, egy pillanat alatt köddé válnak. Egy életnek tűnik. Könnyűnek, üresnek érzem a lelkem. Egy percig némán állunk. Arcát kicsípte a hideg idő, haját pedig ide-oda fújja a szél. Göndör tincsei a szokásosnál is göndörebbek. Rám várnak. Kezeit zsebre tette, kabátját pedig tekintélyes hóréteg borítja. Miért vár rám? Bármit és bárkit megkaphatna a világon. Egy szavára ezer meg ezer nő ugrik, mégis én, kellek neki különben nem jött volna utánam. Becsukom a szemem. Életem ösvényén két út van, amelyek közül választhatok: az egyik, hogy megfordulok és elfutok előle egyenest az erdőbe, de akkor már soha többé nem találkozunk. Lehetetlennek tűnik, nem lennék rá képes.  Maradt a másik: az első lépés, amit megteszek, azt mind a valóságban mind a gondolataimban megteszem. Újra megtöltöm a szívem boldogsággal.
    Futni kezdek, mint egy eszelős, mire odaérek, már a levegőt kapkodom és a jéghideg levegőtől iszonyúan szúr a tüdőm. Hópelyhek és a hideg szél együttese marják az arcom. A nyakába ugrok és az örökké valóságig ölelem. Utána úgy csókol, meg mintha először csókolna. Tudom, hogy közhelyes, de úgy érzem magam mintha és lennék Bella és ő lenne az én Edwardom. Homlokát az enyémhez érinti, és a szemembe néz:
- Szenvedtem, mint Louis mikor zoknit kényszerítenek rá. Ne nevess. Komolyan mondom. Eddig egyetlen dolgot szerettem volna: azt tenni, amihez értek és szeretem csinálni, azaz énekelni és utazni. De egy dolgot jobban szeretek még ezeknél a dolgoknál is, és ne sértődj meg, de sosem gondoltam volna, hogy egyszer ezt az utat választom: téged. Ezt még a menedzserek sem tilthatják meg. Akármivel jár is, vállalom a büntetést.
-Most én jövök. Bocs mindenért, amiket akkor mondta… - kezdtem, de közbe vágott.
-Csak félreértések sorozata volt. Hagyjuk a múltat. Csináljuk azt, ami boldoggá tesz. - mondja ezt, közben pedig észveszejtően mosolyog. Pont úgy, mint mikor először találkoztunk. Eddig is éreztem, hogy fontos számomra, hogy a sorsunk egymáshoz tapadt, mint a keksz két fele de csak most értettem meg mi is ez.
    Magammal húzom a kezénél fogva. Bemegyünk a házba és a kandalló előtt együtt olvasztjuk ki jéggé fagyott tagjainkat. Ha egy nyálas filmben lennénk, akkor biztos valami szívhez szóló zene szólna, mint a Birdy - Skinny love vagy Demi Lovato - Fix my heart. Sosem néztem meg más romantikus filmet csak a Titanic-t de azt sem értettem egészen idáig. A szerelmedért bármit megtennél, ha komoly az ügy. Lásd Harry több száz kilométert utazott miattam és kihagyott egy koncertet és én nagyon örülök, hogy miattam megtette. Forró csokit nyom a kezembe, amit pillanatokon belül meg is iszok. Gondolkodom. Nem vagyok túl jó matekból, de egyet tudok: Ő + Én = boldogság. Ennek mind neve is van: szerelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése