2013. január 1., kedd

Hello Olvasók,

Ahogy mindenki más én is Boldog Újévet kívánok. Bár alig egy hónapja kezdtem a blogot máris rengetegen (számomra) jártatok itt, mostantól feliratkozhattok rendszeres olvasónak is és nyugodtan írjatok véleményt akár dicsérő akár nem mert nem elég ha írok és felteszem az új rész, ti is kelletek hozzá hogy tudjam jól csinálom-e amit csinálok.
Lenne itt egy kis apróság: múlt héten amikor itt jártam és körülnéztem másoknál is, megakadt a szemem egy bejegyzésen:  (http://main-ns.blogspot.hu/2012/12/noh8.html ) ami teljesen fejre állította a világomat. Bevallom én sem szerettem meg Taylort, kissé furcsának találom még mindig a kapcsolatukat Harryvel. Úgy történet az egész hogy: először kiborultam, összeszedtem magam és újra jött egy Haylor dráma. Szerintem örülnünk kéne hogy végre egy újabb tag lett boldog valakivel. Egy szóval sem mondom hogy én mindezt jól fogadtam de most inkább várjuk ki a végét...
Még annyit hogy az eredeti elképzelésemet  a történettel kapcsolatban teljesen megváltoztatta ez  a bejegyzés amit olvastam tehát a történet is kicsit másként fog alakulni. Lesznek titokzatos zsarolók, szívfájdalmak, izgalmasabbnál izgalmasabb részek új szerelmek és eltitkolt rokonok...
DE nem akarom lelőni a poént úgyhogy remélem továbbra is szorgalmsan olvassátoka blogomat és KOMMENTELJETEK.

Köszönöm szépen hogy hűségesek vagytok,

Ölel titeket:

Jesy GlamStrim <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése