2013. augusztus 17., szombat

A mágikus 10000

Kedves drága Olvasók és akik csak idetévedtek!

  A Love is hurt but the best feeling című blog életében elérkezett a nagy pillanat: a TÍZEZER oldalmegjelenítés!
El sem tudjátok képzelni menyire örülök hogy Hanna és Niall párosának a története Chris titokzatosságával megfűszerezve, ennyi embert vonz.
  Először úgy indultam neki ennek az egésznek, hogy lesz ami lesz én felteszem a fejezeteket és várom a visszajelzést, a kritikákat. És láss csodát, már elég sokan megfordultak itt, jó sok pozitív és persze építő kritikát kaptam ami rengeteget segített. (Főleg a kinézetben mert reménytelen eset vagyok ha blogdesignról van szó :D) A hétről hétre növekvő látogatók száma megerősítette bennem a hitet, hogy nem kell egyhamar megszüntetnem a blogot mert van utána kereslet még a rengeteg 1D-s sztori ellenére is.
  Ha designos blogom lenne akkor a tízezer megjelenítés örömére csinálnék egy verseny vagy ilyesmi de nem vagyok az. Egy ideig fogalmam sem volt hogy mivel is lepjelek meg benneteket. Egy csomót gondolkoztam, mit is csináljak eme különleges alkalomból. Arra jutottam hogy hozok pár képet a főszereplőkről ami egy kis útmutatást ad a történet alakulásának szempontjából. Nem írok hozzájuk semmit hogy kik vannak a képen (biztos felismeritek őket, bocsi ha nem) mert akkor lelőném a poént.
  Szóval köszönök mindent! Hihetetlenül hálás vagyok nektek! Kommenteljetek, iratkozzatok fel(!!!) és jó szórakozást!

Kiss-Kiss
Jess
(3) emilie nereng | Tumblr









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése